background

          Хто не марив далекими плаваннями в буремних морях, незалюдненими островами, романтикою битв і таємничими скринями з коштовностями, у того, мабуть, не було дитинства. Або в дитинстві не було книг про піратів. Адже дуже важко не марити образами благородних розбійників і п’янких мандрів, читаючи класичну пригодницьку літературу. Наші читачі точно не минули цього етапу книжкових захоплень, тому завзято зустріли новинку, підготовлену для них у відділі обслуговування учнів 5 – 9 класів. Зокрема, квест за мотивами творів Ж. Верна та Р. Стівенсона «У пошуках піратського скарбу».

        Презентація унікального краєзнавчого проекту – медіачеленджу «Скарби козацького міста» – відбулася 5 жовтня в Черкаській обласній бібліотеці для дітей. Участь у заході взяли учні загальноосвітньої  школи № 19 та вихованці Черкаського міського центру туризму, краєзнавства, екскурсій та спорту учнівської молоді. А також вчителі-організатори шкіл, працівники бібліотек міста та представники засобів масової інформації. Присутнім детально розповіли про сутність проекту, відповіли на питання, представили яскравий проморолик та закликали до участі. З коментарями виступив автор ідеї, головний спонсор і член творчої групи Богдан Мацапей та автор літературної частини медіачеленджу, письменниця Олена Желєзняк. Підігріти інтерес до змагання допомогли вихованці Черкаської школи бойового гопака на чолі з керівником Олександром Проценком.

   Придбати право на першочергове прочитання найновішого бестселера за власні знання, здійснити віртуальну навколосвітню подорож найнеймовірнішими книгозбірнями, стати справжнім експертом у царині бібліотечної справи, – усе можливо, якщо береш участь у цікавих пізнавальних заходах й уважно слухаєш. У цьому переконалися відвідувачі відділу обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1 – 4 класів: до Всеукраїнської дня бібліотек вони випробували всі перелічені вище пригоди. Й не пошкодували!

       Відразу сім різнопланових заходів з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек провели для своїх читачів у відділі масової роботи та естетичного виховання. За допомогою бесід, зустрічей із цікавими людьми, конкурсів, творчих уроків та масштабних свят тут прагнули показати, наскільки щільно переплелася література з мистецтвом і наскільки корисною може бути робота з книгою в розвитку артистичного чуття.