Зміст занять Термін виконання
1 Обговорення поточних літературних подій в області, країні Протягом року
2 Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення Протягом року
3 Обговорення книг, прочитаних на зимових канікулах Січень
4 Поняття про роди літератури: лірика, епос, драма -/-
5 Особливості лірики та її основні жанри Лютий
6 Онлайнзустріч з Олесею Мамчич “Про секрети творення художніх образів” -/-
7 До 120-річчя Наталі Забіли (1903–1985), письменниці і перекладачки: особливості поезії для дітей Березень
8 Художній образ як основа ліричного твору -/-
9 Характеристики епосу та його жанрове розмаїття Квітень
10 Закони творення малих епічних жанрів -/-
11 Майстер-клас із написання психологічної казки Травень
12 Підготовка до конкурсу «Творчі канікули» -/-
13 Підготовка до літературного конкурсу “Поетична Кам’янка” Вересень
14 Онлайнзустріч із Тамілою Чупак “Дитячі теми” -/-
15 Специфіка драми як роду літератури та її жанри Жовтень
16 Відпрацювання драматичних прийомів -/-
17 Онлайнзустріч із письменницею Оксаною Дуплій “Мій досвід “Коронації” -/-
18 До 160 року із дня народження Ольги Кобилянської: “Новації та знахідки Ольги Кобилянської” Листопад
19 Марко Вовчок як основоположниця оповідань для дітей (до 190 років із дня народження Марка Вовчок) -/-
20

Для чого письменнику словник?

(До160-річчя із дня народження Бориса Грінченка, упорядника і видавця "Словника української мови")

Грудень
21 Новорічно-різдвяний вогник -/-