№ п/п |
Зміст занять |
Термін виконання |
1 |
Обговорення поточних літературних подій в області, країні |
Протягом року |
2 |
Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення |
Протягом року |
3 |
Створення зимової казки |
Січень |
4 |
9 опорних точок для захопливого сюжету |
-/- |
5 |
Аналіз опорних сюжетних точок та ідеї казки “Снігова королева” |
Лютий |
6 |
Онлайнзустріч з Оксамиткою Блажевською “Як потрапити в “Дитячу коронацію слова” |
-/- |
7 |
До 210 річниці Т. Шевченка: образи та смисли його поезії для дітей |
Березень |
8 |
Як створити глибокого та цікавого героя для свого твору |
-/- |
9 |
Аналіз героїв улюблених книг (на вибір учасників гуртка) |
Квітень |
10 |
Літературні вправи для пошуку креативних рішень |
-/- |
11 |
Пиши і скорочуй: “зайві” слова в художньому тексті |
Травень |
12 |
Підготовка до конкурсу «Творчі канікули» |
-/- |
13 |
Літературний пленер “У пошуках художнього образу” |
Вересень |
14 |
Онлайнзустріч із Наталією Лапіною “Секрети створення захопливої історії” |
-/- |
15 |
Сторітелінг: як працюють його закони в різних літературних жанрах та видах мистецтва? |
Жовтень |
16 |
До 175 річниці Олени Пчілки: як письменник може впливати на мову |
-/- |
17 |
Дискусія: Як створити конфлікти для своїх оповідань і втілити їх у художніх образах? |
Листопад |
18 |
Короткі прозові форми: їхні переваги і відмінності |
-/- |
19 |
Аналіз основних сюжетних точок та ідеї “Різдвяної пісні в прозі” Ч. Діккенса |
Грудень |
20 |
Новорічно-різдвяний вогник |
-/- |