background
№ п/п Зміст занять Термін виконання
1 Обговорення поточних літературних подій в області, країні Протягом року
2 Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення Протягом року
3 Створення зимової казки Січень
4 9 опорних точок для захопливого сюжету -/-
5 Аналіз опорних сюжетних точок та ідеї казки “Снігова королева” Лютий
6 Онлайнзустріч з Оксамиткою Блажевською “Як потрапити в “Дитячу коронацію слова” -/-
7 До 210 річниці Т. Шевченка: образи та смисли його поезії для дітей Березень
8 Як створити глибокого та цікавого героя для свого твору -/-
9 Аналіз героїв улюблених книг (на вибір учасників гуртка) Квітень
10 Літературні вправи для пошуку креативних рішень -/-
11 Пиши і скорочуй: “зайві” слова в художньому тексті Травень
12 Підготовка до конкурсу «Творчі канікули» -/-
13 Літературний пленер “У пошуках художнього образу” Вересень
14 Онлайнзустріч із Наталією Лапіною “Секрети створення захопливої історії” -/-
15 Сторітелінг: як працюють його закони в різних літературних жанрах та видах мистецтва? Жовтень
16 До 175 річниці Олени Пчілки: як письменник може впливати на мову -/-
17 Дискусія: Як створити конфлікти для своїх оповідань і  втілити їх у художніх образах? Листопад
18 Короткі прозові форми: їхні переваги і відмінності -/-
19 Аналіз основних сюжетних точок та ідеї “Різдвяної пісні в прозі” Ч. Діккенса Грудень
20 Новорічно-різдвяний вогник -/-