№ | Зміст занять | Термін виконання |
1 | Обговорення поточних літературних подій в області, країні | Протягом року |
2 | Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення | Протягом року |
3 | Обговорення книг, прочитаних на зимових канікулах | Січень |
4 | Поняття про роди літератури: лірика, епос, драма | -/- |
5 | Особливості лірики та її основні жанри | Лютий |
6 | Онлайнзустріч з Олесею Мамчич “Про секрети творення художніх образів” | -/- |
7 | До 120-річчя Наталі Забіли (1903–1985), письменниці і перекладачки: особливості поезії для дітей | Березень |
8 | Художній образ як основа ліричного твору | -/- |
9 | Характеристики епосу та його жанрове розмаїття | Квітень |
10 | Закони творення малих епічних жанрів | -/- |
11 | Майстер-клас із написання психологічної казки | Травень |
12 | Підготовка до конкурсу «Творчі канікули» | -/- |
13 | Підготовка до літературного конкурсу “Поетична Кам’янка” | Вересень |
14 | Онлайнзустріч із Тамілою Чупак “Дитячі теми” | -/- |
15 | Специфіка драми як роду літератури та її жанри | Жовтень |
16 | Відпрацювання драматичних прийомів | -/- |
17 | Онлайнзустріч із письменницею Оксаною Дуплій “Мій досвід “Коронації” | -/- |
18 | До 160 року із дня народження Ольги Кобилянської: “Новації та знахідки Ольги Кобилянської” | Листопад |
19 | Марко Вовчок як основоположниця оповідань для дітей (до 190 років із дня народження Марка Вовчок) | -/- |
20 |
Для чого письменнику словник? (До160-річчя із дня народження Бориса Грінченка, упорядника і видавця "Словника української мови") |
Грудень |
21 | Новорічно-різдвяний вогник | -/- |