№ з/п | Зміст занять | Термін виконання |
1 |
Обговорення поточних літературних подій в області, країні |
Протягом року |
2 |
Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення |
Протягом року |
3 |
Створення зимової казки |
Січень |
4 |
9 опорних точок для захопливого сюжету |
Січень |
5 |
Аналіз опорних сюжетних точок та ідеї казки «Снігова королева» |
Лютий |
6 |
Онлайн зустріч з Оксамиткою Блажевською «Як потрапити в «Дитячу коронацію слова» |
Лютий |
7 |
До 210 річниці Т. Шевченка: образи та смисли його поезії для дітей |
Березень |
8 |
Як створити глибокого та цікавого героя для свого твору |
Березень |
9 |
Аналіз героїв улюблених книг (на вибір учасників гуртка) |
Квітень |
10 |
Літературні вправи для пошуку креативних рішень |
Квітень |
11 |
Пиши і скорочуй: «зайві» слова в художньому тексті |
Травень |
12 |
Підготовка до конкурсу «Творчі канікули» |
Травень |
13 |
Літературний пленер «У пошуках художнього образу» |
Вересень |
14 |
Онлайн зустріч із Наталією Лапіною «Секрети створення захопливої історії» |
Вересень |
15 |
Сторітелінг: як працюють його закони в різних літературних жанрах та видах мистецтва? |
Жовтень |
16 |
До 175 річниці Олени Пчілки: як письменник може впливати на мову |
Жовтень |
17 |
Дискусія: Як створити конфлікти для своїх оповідань і втілити їх у художніх образах? |
Листопад |
18 |
Короткі прозові форми: їхні переваги і відмінності |
Листопад |
19 |
Аналіз основних сюжетних точок та ідеї «Різдвяної пісні в прозі» Ч. Діккенса |
Грудень |
20 |
Новорічно-різдвяний вогник |
Грудень |