Бібліотечному фахівцю
Цей випуск бібліодайджеста висвітлює досвід бібліотек України для дітей з естетичного виховання своїх користувачів.
Черкаси, 2014
Укладач Н. І. Червоняща
З досвіду роботи бібліотек для дітей Черкаської області
Четвертий випуск бюлетеня «Творчість. Якість. Результат» висвітлює досвід бібліотек Черкащини з організації та проведення виховної роботи серед користувачів-дітей
Черкаси, 2014
Укладачі: Н.І. Червоняща, А.Ю. Зимовець
З досвіду роботи бібліотек для дітей Уманської міської ЦБС.
Видання знайомить з досвідом використання Уманськими міськими бібліотеками для дітей можливостей електронного середовища та комп’ютерної техніки в організації обслуговування користувачів, окреслює основні шляхи поліпшення цієї роботи.
Черкаси, 2014
Автор В. К. Жура
Укладач А. Ю. Зимовець
Оглядова довідка із серії «Бібліотека. Книга. Діти: досягнення і перспективи книгозбірень області»
Вип. 5
Черкаси, 2014
Автор-укладач: С.В. Хаустова
Довідка містить короткий огляд найбільш вдалих масових заходів з нагоди Міжнародного дня сім’ї, організованих бібліотеками області для дітей протягом останніх п’яти років. Такі заходи спрямовані на утвердження родинних цінностей, пропаганду сімейного читання, сприяння впровадженню здорового психологічного клімату в родині і є особливо актуальними у зв’язку з проголошенням ООН 2014 року Міжнародним роком сім’ї.
інформаційний лист з досвіду роботи Христинівської РДБ
Черкаси, 2013
Укладач Н. І. Червоняща
Сучасні бібліотеки для дітей, щоб бути затребуваними користувачами, повинні постійно змінюватися, модернізуватися, надавати свої послуги на якісно новому рівні. А тому за останні роки в дитячих книгозбірнях розширилося використання можливостей інформаційно-комунікативних технологій.
Важливість впровадження сучасних інформаційних та комп’ютерних технологій розуміють і працівники бібліотек Черкащини. Так, зокрема, Христинівська ЦБС у 2010 році, однією з перших серед бібліотечних систем області, подала заявку на участь у програмі «Бібліоміст», розробивши власний проект. Його мета – організація у бібліотеці нових послуг із використанням вільного доступу до Інтернету, якісне задоволення інформаційних потреб користувачів.