background

із досвіду роботи Корсунь-Шевченківської районної бібліотеки для дітей

Черкаси, 2013

Підготувала В. М. Корженевська

    «Гарна бібліотека є книжковим відображенням Всесвіту», – говорив відомий вчений-бібліотекознавець М. Рубакін. Тож слід пам'ятати, що, відкриваючи перед дитиною двері бібліотеки, ми ніби даруємо їй Всесвіт. Але відкривати їх мало, треба наполегливо працювати, щоб за допомогою книги сприяти духовному зростанню дитини, формувати у неї почуття патріотизму, готувати до входження у сучасний світ.

    Бібліотечна діяльність із кожним роком поглиблюється. Це пов’язано із запровадженням нових інформаційних технологій, примноженням інформаційних ресурсів, постійним розширенням змістовного аспекту обслуговування користувачів. Тому важливою складовою роботи бібліотеки є постійне підтримання позитивного іміджу, який залежить від щоденної праці бібліотекарів і формується впродовж багатьох років. Немалий досвід саме такої роботи має Корсунь-Шевченківська районна бібліотека для дітей.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Аналітико-консультаційний матеріал із серії „Бібліотека. Книга. Діти: досягнення і перспективи книгозбірень області”

Вип. 3

Черкаси, 2012

Підготувала Н.І. Червоняща

    Даний матеріал містить аналіз соціологічної діяльності бібліотек області для дітей та її вплив на організацію обслуговування користувачів у період  1990-х – 2000-х років.

ЧИТАТИ ДАЛІ

з досвіду роботи бібліотеки-філії для дітей №2 Черкаської міської ЦБС

Черкаси, 2012

Укладачі А.Ю. Зимовець, В.М. Корженевська

    Сьогодні однією з умов успішної діяльності бібліотеки для дітей є її творча та соціальна активність, адже саме інститут соціального партнерства дозволяє ефективно позиціонувати інтереси книгозбірні серед місцевої громади і удосконалювати роботу, орієнтуючись на запити та уподобання підростаючого покоління. Певні напрацювання в цьому напрямку має бібліотека-філія для дітей №2 Черкаської міської ЦБС.

ЧИТАТИ ДАЛІ

з досвіду роботи Черкаської ЦМДБ

Черкаси, 2011

Підготувала Н.І. Червоняща

    Однією з ефективних форм бібліотечної діяльності, яка дозволяє організовувати змістовне дозвілля дітей, поповнювати їхній інформаційний багаж, творчо реалізовувати і просто спілкуватися, є читацькі об’єднання за інтересами. Вони позитивно впливають на організацію бібліотечної роботи з читачами-дітьми, відкривають перед бібліотекою нові можливості для поглиблення роботи з окремими категоріями користувачів. Поєднання різних форм роботи, створення атмосфери живого спілкування робить об’єднання за інтересами справжніми осередками виявлення і подальшого розвитку творчих здібностей дітей, збагачення їх новими знаннями, прилучення до культурних і літературних цінностей.

ЧИТАТИ ДАЛІ

З досвіду роботи клубу "Добротворець" Уманської ЦМДБ

Черкаси, 2009

Матеріал підготувала: С.Я. Супрунюк

    Виховання у школярів почуття справедливості, добра, милосердя, вміння віддавати своє тепло людям, потреби захищати й берегти природу рідного краю, відроджувати традиції і обряди ...

    Саме таку мету має створwений ще у 90-х роках минулого століття в Уманській центральній міській бібліотеці для дітей клуб "Добротворець", який об'єднує учнів 6-8 класів.

ЧИТАТИ ДАЛІ