background

Олександр Гаврош про Григора Пинтю, Олександра Духновича, Івана Силу, Адальберта Ерделі, Августина Волошина: оповідання / худож. І. Шумова. – Київ : Грані-Т, 2011. – 122 с. : іл. – (Життя видатних дітей).

У цій книжці із серії «Життя видатних дітей» Олександр Гаврош розповідає про дитячі роки своїх видатних земляків, мешканців Закарпаття – одного з найцікавіших куточків нашої країни. Читачі дізнаються про дитинство одного з найвідоміших карпатських опришків Григора Пинті та з’ясують, як полювати на диких вепрів і долати життєві перешкоди. Вирушать до мети разом із духовним батьком закарпатців Олександром Духновичем, який став творцем першого українського букваря народною мовою. Зможуть загартувати тіло й дух, знайомлячись із життям Івана Сили – відомого важкоатлета й циркача, чемпіона Європи з культуризму, який ще хлопчиком зумів здійснити один із подвигів Геракла. А ще почитають про небезпечні дитячі пригоди одного з найвідоміших і найдорожчих українських художників Адальберта Ерделій відкриють для себе секрети майбутньої успішності Августина Волошина – Президента Карпатської України, який вперше легітимним шляхом проголосив незалежну українську державу. Для читачів молодшого шкільного віку.

Алексей Надэмлинский о... Антонио Страдивари, Михаиле Грушевском, Джиме Корбетте, Леониде Утесове, Сальвадоре Дали / [худож. Е. Коркищенко]. – Киев : Грани-Т, 2007. – 143 с. : іл. – (Жизнь замечательных детей).

Серію «ЖВД» продовжує Олексій Надемлінський, який написав п'ять оповідань про життя видатних дітей, імена котрих увійшли в історію. Кожен розділ має під собою біографічну основу й супроводжується величезною кількістю цікавих як для дорослих, так і для дітей енциклопедичних довідок. Читачі ознайомляться з дитинством Джима Корбетта – національного героя та захисника Індії, Антоніо Страдіварі – віртуозного майстра скрипки, Сальвадора Далі – геніального художника-сюрреаліста, Леоніда Утьосова – співака, актора й одесита, Михайла Грушевського – відомого історика та першого президента України. Книга для дітей молодшого та середнього шкільного віку.