background

З досвіду роботи Черкаської обласної бібліотеки для дітей

 Черкаси, 2018.

 Автор-укладач С.В. Хаустова.

 Видання презентує інноваційну форму роботи з масовим читачем – медіачелендж, спрямований на промоцію читання, популяризацію краєзнавства й підвищення медіаграмотності дітей і підлітків. Докладно розглянуті етапи розробки й запуску медіачеленджу, його основні складові. Проаналізовано ефект від організації такого заходу й підсумки його проведення, значущі для бібліотеки та всіх залучених до його перебігу осіб.

 ЧИТАТИ ДАЛІ

Інформаційно-методичний  матеріал.

 Черкаси, 2018.

 Автор-укладач Н. І. Червоняща.

 Випуск містить інформаційні матеріали та додатки, які допоможуть організувати в бібліотеках  області для дітей  роботу з підвищення рівня знань користувачів-дітей щодо механізму захисту гарантованих їм Конституцією та законами України прав, зокрема – права на захист від різних форм насилля. Також пропонується сценарій проведення години спілкування даної тематики.

ЧИТАТИ ДАЛІ

 Із досвіду роботи  Черкаської обласної бібліотеки для дітей

 Черкаси, 2017.

 Автор-укладач С.В. Хаустова.

 Черговий випуск серії «Творчість. Якість. Результат» висвітлює досвід організації та проведення оригінального проекту – конкурсу книжкових відеооглядів «Фабрика вражень» – у комплексі із супровідними формами роботи, віртуальним челенджем та літературним квестом, розробленими для нагородження переможців змагання. У виданні детально проаналізовано переваги й недоліки усіх трьох форм роботи на матеріалі конкурсів у 2016 та 2017 роках («Фабрика вражень» на момент публікації була реалізована двічі, челендж і квест – один раз).

 ЧИТАТИ ДАЛІ

 Методичний посібник

 Черкаси, 2017.

 Укладач С.В. Хаустова.

 Другий випуск у серії видань «Практична медіаграмотність: бібліотечний аспект» аналізує засоби розвитку в особистості медіаграмотності й критичного мислення; допомагає знаходити правдиву й вичерпну інформацію в різних мас-медіа й блокувати сторонні впливи на психіку споживача цієї інформації; з’ясовує, чим загрожує інформаційна нерозбірливість дітям і підліткам та як краще організувати їхню роботу із засобами масової комунікації.

 ЧИТАТИ ДАЛІ

 Інформаційні матеріали для занять з учнями старших класів

 Черкаси, 2017.

 Укладач С.В. Хаустова.

 Серія видань «Практична медіаграмотність: бібліотечний аспект», започаткована Черкаською ОДБ, буде знайомити колег з ключовими аспектами медіаосвіти, основами критичного мислення, аналізу вербальних та візуальних повідомлень мас-медіа, теорії масової комунікації та практичної журналістики. Випуск 1 з’ясовує, що саме споживачам інформації треба знати про засоби масової комунікації, їхню природу та механізми впливу на свідомість людей.

 ЧИТАТИ ДАЛІ