background

     Правила дорожнього руху знають усі ще до того, як вирушити до школи. Й намагатися примусити «майже дорослих» читачів пригадати такі елементарні речі – для них майже образливо. Але працівники відділу обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1 – 4 класів знають маленький секрет, як зробити повторення цих важливих побутових законів ненав’язливим і цікавим. Що вони чудово довели під час уроку безпеки «Правила дорожні знай – в ДТП не потрапляй» для учнів 2-Б і 3-А класів ЗОШ І – ІІІ ступенів № 6.

     А секрет простий: перетворити обговорення ПДР на справжню науку із власною історією, національними відмінностями в різних країнах, відображенням у мистецтві, загальним значенням для світу. Малюки простежили запровадження дорожньо-транспортних законів від сивої давнини із символами на каменях, стовпах і поламаних гілках і до сьогодення. З’ясували, як діяв світлофор середини ХІХ століття на основі газового ліхтаря, а ще коли й кому спало на думку розробити систему зрозумілих усім народам, незалежно від письменності й традицій, знаків. Останні, до речі, поділяються на групи й, залежно від функції, відрізняються формами, кольорами, змістом і розташуванням, – про це також повідали читачам.

     Наприкінці заходу діти трохи посміялися із застарілих та дивакуватих правил руху, прийнятих у деяких іноземних державах. А ще перевірили-такі власну обізнаність, відповідаючи на питання спеціальної вікторини.

002.JPG 003.JPG 004.JPG