Посмішки й веселі бісики в дитячих оченятах, азарт змагання й смак чесної перемоги, – атмосферу свята створити легко, якщо зробити його основою ігри. Ось і в нас Всеукраїнський день бібліотек не обійшовся без численних ігор і розваг для найменших читачів.
Безперечно, у такий день кожен захід був присвячений актуальній для дитячого середовища темі – читанню. Так відділ обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1 – 4 класів презентував прем’єру гри-знайомства «Вам знайомий дім казковий?». Саму сутність і назву розваги учасникам – учням 4-А класу Першої міської гімназії – ще довелося з’ясувати за допомогою конкурсу «Дешифратор». Застосувавши ключ до найпростішого цифрового шифру, діти визначили, що в змаганні йтиметься про книжки й бібліотеки, й активно взялися до розв’язання наступних завдань.
Учасники мали скласти з пазлів назви міст і країн, де колись існували знамениті книгозбірні, слова на позначення матеріалу для письма, імена відомих у Київській Русі письменників і засновників читалень. Також за допомогою карток читачі давали визначення основним термінам, якими звикли оперувати бібліотекарі – «формуляр», «абонемент», «стелаж», «книгосховище»; розгадували кросворд-хованку з назвами книг за жанрами й видами; демонстрували свій словниковий запас у конкурсі «Складаночка».
Дещо іншим виданням – дитячій періодиці (а якщо бути точним, улюбленцю багатьох поколінь дорослих і дітей журналу «Барвінок») була присвячена літературна гра «Барвінкоманія», яку для учнів 4-Б класу ЗОШ № 12 також провели працівники відділу обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1 – 4 класів. Мандруючи рубриками часопису, діти вправлялися у вмінні добре й красиво говорити, пригадували цікаві факти з життя тваринного світу, змагалися в загальній ерудиції.
А от працівники відділу масової роботи та естетичного виховання звернулися до улюбленого жанру всіх дітей – казок. Тому в конкурсно-розважальній програмі «У книжкових лабіринтах», організованій ними для учнів 2-А класу ЗОШ № 19, йшлося насамперед про пригоди й витівки казкових та анімаційних персонажів. Діти залюбки допомогли чарівним героям у контрольній із казкознавства; послуговуючись засобами пантоміми, зобразили кілька популярних персонажів; спробували відшукати власників особливих аксесуарів (наприклад, чарівної палички й булави); впоралися з кросвордом від Бабусі Ягусі, а під кінець ще й вразили одне одного художніми талантами, намалювавши епізоди з різних казок і заспівавши кумедні пісеньки з мультфільмів.