Дошку винайшов учитель? // Барвінок. – 2013. – № 9. – С. 27.
Скільки років цьому винаходові – не знає ніхто. Колись у Давньому Римі дозволено було писати і малювати на … стінах. Ці помальовані та обписані стіни і підказали вчителю зробити у класі дошку, на якій писатимуть школярі.
Але ж яка зручна річ – дошка! Написав – стер, написав … І помилку легше виправити, ніж у зошиті! Поки один або й два учні працюють біля дошки, решта має час, щоб підучити, повторити задане.
Проте ця зручність для школярів не влаштовує вчителів. І вони продовжують винаходити … дошку.
Сучасні шкільні дошки кардинально відрізняються від тих, що були раніше. Вони стали набагато функціональнішими та зручнішими. На них можна малювати й писати як крейдою, так і кольоровими маркерами, крім того, вони виступають у якості магнітної поверхні для прикріплення наочних посібників.
Не дивлячись на велику кількість модифікацій, шкільна дошка залишається все тієюж. Все одно виклик до дошки, якого б типувонане була, є подією. Результат цієї події залежить не від кількості стулок дошки або від того, чим на ній пишуть,а як і раніше – від знань.