Героям твору К.С. Льюїса «Хроніки Нарнії: Лев, чаклунка і стара шафа», щоб вирушити в подорож, необхідно було зайти всередину магічного гардеробу. Нашим читачам достатньо переступити поріг бібліотеки. Не вірите? Тоді ви просто не були учасником ігор-мандрівок, які для своїх користувачів у межах Тижня дитячого читання провів відділ обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1 – 4 класів.
Першими до далеких берегів наважилися вирушити учні 4-А класу ЗОШ № 19 – на них чекала літературно-пригодницька гра «…І відкривається острів скарбів». Об’єднані в три команди – «Бригантину», «Фрегат» і «Лінкор» – учасники на мить відчули себе відважними мореплавцями й волелюбними морськими розбишаками. У пошуках таємничого острову скарбів вони читали зашифровані й позеленілі від води та часу послання в пляшках; шукали монети, шпаги, ключі, пістолі й папуг на старовинній карті; намагалися за малюнком зрозуміти, хто переміг в піратському турнірі з гри в кості; складали пазл із портретом пірата-самітника, полишеного зрадливою командою на незаселеному шматочку суші.
Аби остаточно пройнятися романтикою морських пригод, учасники команд вибирали собі псевдонім (так серед гравців знайшлися Джон Сильвер, Джон Каспер, Великий Скорпіон і незмінний Джек-Горобець). А потім пригадували основну корабельну термінологію, відповідаючи на питання ведучих, і заробляли за кожен вдало проведений конкурс майже справжні піастри. Та найбільший сюрприз усіх чекав наприкінці: перемогу в перегонах здобула… команда дівчат! [Для довідки: решта команд складалися із самих тільки хлопців]. Виявилося, що маленькі амазонки краще знаються на морських боях і розбійницьких рейдах, ніж їхні однолітки-хлопчаки...
А от учням 1-А класу СПШ № 3 та 2-А класу ЗОШ № 19 пощастило вирушити до небачених країв. Їхній маршрут пролягав в ігро-турі «Казковими лабіринтами». За допомогою хитромудрої настільної гри малеча пригадувала улюблені українські й зарубіжні казки, боролася з казковими лиходіями штибу Кощія, Змія-Горинича та Баби Яги, обмінювалася посмішками з милими принцесами. Завданням гравців було дістатися головного артефакту, захованого в центрі карти в таємничій скрині, й дізнатися, що може порятувати жителів казкового королівства від закляття. А от що то був за артефакт, ми вам не скажемо, бо насправді варто не раз втратити зароблені в нелегких завданнях «золоті» монети, похвалитися почуттям гумору, фантазією та знанням класичних чарівних сюжетів, аби таки дістатися заповітного серця карти. Тож запрошуємо в мандрівку!