Экологиня : как принести пользу планете // Юная леди. – 2019. – № 11. – С. 24-27
Еко-френдлі. Насправді це не визначення стилю, а маркетинговий термін, що описує ставлення людини або компанії в її діяльності (продукція та сервіс) до природи, до ресурсів Землі. Це ставлення – дружнє, розумне, нешкідливе. Ви ж знаєте, як важливо зараз бути еко-френдлі? І не тільки тому, що це модно. За останні десятиліття ми добряче нашкодили екосистемі нашої планети. Цей стиль став результатом посилення тренду на нешкідливе виробництво й споживання, тренду, який обирає, перш за все, молодь. Звичайно, «зелене життя» передбачає певні обмеження, однак обмежень усе менше, а шансів підтримати еко-тренд – усе більше не тільки в молодих, а й у літніх людей, обтяжених безглуздими споживацькими звичками. Стаття підкаже вам, із чого можна почати в цій благородній, важливій справі. Адже найглобальніші й найважливіші зміни починаються зі звичок однієї маленької людини.