background

Комаровская Л. Я к вам звоню – чего же боле? : [ профе ссия операторов колл-центров] / Л. Комаровская // Маруся. – 2013. – № 11. – С. 38-39.

Ця стаття ближче познайомить вас із професією телефонного оператора у кол-центрах, яка на сьогодні є досить затребуваною й популярною. Кол-центри існують у страхових компаніях і банках, в мережах магазинів побутової техніки, у мобільних операторів, в службах таксі й доставки піци. Сюди приймають молодих дівчат і хлопців без досвіду роботи – вчорашніх школярів і студентів. Тож ця інформація зацікавить кожного, хто хоче працювати і розвиватися.

Із статті ви дізнаєтеся, що професія оператора кол-центру має багато позитивного – це і можливість перебороти свій страх перед спілкуванням з людьми, отримання навичок грамотного усного мовлення, яке згодом стане вам у нагоді, незалежно від того, залишитесь ви працювати у кол-центрі чи ні, вироблення стресостійкості, терпіння, витримки, пунктуальності тощо. Хоча в цій професії є і свої недоліки, які саме – дізнайтеся самі, прочитавши статтю.