Бренд-менеджер : профессия // Юная Леди. – 2013. – № 5. – С. 45.
Ви – генератор цікавих ідей? Для вас немає нездійсненних завдань? До того ж ви досить комунікабельні? Здається, ви пройшли перший тест на профпридатність у бренд-менеджери. Зараз ця професія є найбільш затребуваною. З кожним роком все більше компаній хочуть створювати свої бренди й з успіхом просувати їх на ринку. А бренд-менеджер знає тисячу способів, як це зробити. Він проводить маркетингові дослідження, вивчає ринок конкурентів і попит покупців. Нерідко саме бренд-менеджер придумує слоган і логотип продукту, а рекламне агентство тільки коректує вже готові ідеї. Але головне, він розробляє цілу стратегію, як вивести бренд на ринок і зробити його популярним.
Якщо вас зацікавила ця професія, у статті ви знайдете перелік найкращих вузів в Україні, де готують таких спеціалістів, а також плюси та мінуси, які є у цій діяльності.