Книжкові новинки
Процюк С. В. Сорок цистерн любові
Процюк С. В. Сорок цистерн любові : [психолог. повість] / Степан Процюк ; [обкл. Н. Надьожної]. – Вінниця : Теза, 2017. – 155 с.
Звідки береться зло? Чому одні не можуть і мухи образити, а інші здатні на насильство, психічне і фізичне, над іншою людиною?
У психологічній і трохи детективній повісті «Сорок цистерн любові» автор розгорнув перед читачами динамічну історію людської деградації та гідності, які вступили поміж собою у непримиренний поєдинок. Цей поєдинок триває від першої до останньої сторінки. Любов, як світло світу, – один із центральних концептів твору. Автор зосереджує свою увагу на проблемах стосунків батька і сина, висвітлює суперечливі внутрішні стани кожного, розкриває сутність дитячих психологічних травм.
Для читачів старшого шкільного віку.
Гаґеруп К. Маркус і дівчата : повість
Гаґеруп К. Маркус і дівчата : повість. [Кн. 2] / Клаус Гаґеруп, ; пер. з норвез. Г. Кирпи ; мал. К. Білетіної. – Вінниця : Теза, 2006. – 251 с. : іл.
Гаґеруп К. Маркус і велика футбольна любов. [Кн. 3] / Клаус Гаґеруп ; пер. з норвез. Г. Кирпи ; [обкл. О. Молчанової]. – Вінниця : Теза, 2012. – 250 с. – (13+).
Гаґеруп К. Маркус і Сігмунд. [Кн. 4] / Клаус Гаґеруп ; [пер. з норвез. Г. Кирпи ; обкл. С. Єрко]. – Вінниця : Теза, 2015. – 282 с. – На тит. арк. авт. не зазнач.
Клаус Гаґеруп відомий як автор серії дитячих книжок про Маркуса. Головний герой роману – смішний, сором'язливий, але чарівний підліток, у якого завжди купа життєво важливих проблем. Наприклад, дівчата, через яких справжня чоловіча дружба під загрозою. Як зберегти і друга, і перше кохання? Романи Клауса Гаґерупа, володаря престижної Баргеровської премії, можна порівняти з дитячими творами Роальда Дала і Еріха Кестнера. Історії про Маркуса дійсно допомагають молодій людині ставитися з гумором до складних життєвих ситуацій. А дорослим – нагадують про юність і вчать розуміти дорослих дітей ...
Для читачів старшого шкільного віку
Касдепке Г. Я не хочу бути принцесою
Касдепке Г. Я не хочу бути принцесою / Гжегож Касдепке ; [пер. з пол. І. Андрущенка] ; мал. Е. Дзюбак. – Харків : Школа, 2017. – [31 с.] : іл.
Кумедна й захоплива історія про те, як маленька дівчинка Марися захотіла бути не принцесою, а… страшним ненажерливим драконом! Цього не підозрювали ні мама, ні тато, ні бабуся з дідусем. І от могутній дракон полонив мало не всю родину, і лише хоробрий лицар-тато може визволити замкнену у вежі маму-принцесу.
Для читачів молодшого шкільного віку.
Маар П. Суботик для Мартіна Пляшкера
Маар П. Суботик для Мартіна Пляшкера. [Кн. 4] / Пауль Маар ; пер. з нім. О. Сидор ; мал. П. Маара. – Вінниця : Теза, 2017. – 220 с. : іл. – (Пригодницька бібліотека).
Маар П. Суботик у небезпеці. [Кн. 5] / Пауль Маар ; пер. з нім. О. Сидор ; мал. П. Маара. – 2-е вид. – Вінниця : Теза, 2017. – 186 с. : іл. – (Пригодницька бібліотека).
Пауль Маар – один із найпопулярніших німецьких дитячих і молодіжних авторів. Саме він вигадав потішного Суботика – добре створіння з поросячим носиком, дотепного і непосидючого бешкетника та водночас дуже розважливого друга і порадника. Образ Суботика є втіленням природного й дитячого погляду на світ. Вигаданий персонаж обирає собі тата — трохи старомодного й нудного пана Пляшкера, котрий усього боїться. Як поступово змінюється новоспечений татусь, розповідається в серії книжок про Суботика.
Для читачів молодшого шкільного віку.
Маар П. Новеньке про пана Белло.
Маар П. Новеньке про пана Белло. [Кн. 2] / Пауль Маар ; пер. з нім. О. Логвиненка ; мал. У. Краузе ; [обкл. І. Михайлян]. – 2-ге вид. – Вінниця : Теза, 2016. – 221 с. : іл. – (Пригодницька бібліотека).
Це друга повість про хлопчика Макса й песика Белло — бурхлива, сповнена гумору й несподіванок. Завдяки блакитній настоянці, яку дивна стара пані принесла Максовому батькові, Белло перетворився на людину. Але настоянка закінчилася, і Белло знов обернеться на собаку... Герої відправляються на пошуки настоянкового рецепту, який Рецепт мусить зберегтися у старих прадідових паперах. І тоді Макс і пан Белло зможуть зварити чудодійне питво самі! Для читачів молодшого шкільного віку.