background

Дванадцять місяців : зимові казки / [худож. Н. Клочкова]. – Київ : Грані-Т, 2008. – 45 с. : іл.

Кожний народ має свої казки про зимові дива. Ця збірочка поєднала три чарівні історії грецького, українського та російського народів: «Дванадцять місяців», «Морозко» та «Снігуронька». Січень приходить одразу за Груднем, а Лютий ніколи не випередить Березня. Ці брати-місяці щороку вкривають землю снігом, квітом, травою чи листям. Хіба ж не дивовижно? Однак справжні чудеса починаються тоді, коли міста й села опиняються в сніговій облозі Зими. От тоді казки – найцікавіші, а сни – найсолодші. Для читачів дошкільного та молодшого шкільного віку.

Бачинський А. М. Канікули Остапа і Даринки : повість / Андрій Бачинський ; худож. Д. Бачинська. – Київ : Грані-Т, 2011. – 175 с. : іл.

Остап і Даринка стали справдешніми героями нашого часу. Тепер про них знають дітлахи всієї України! Адже вони вже прочитали книгу «Пригоди Остапа і Даринки». І під час кожної зустрічі з письменником вимагають написати продовження. А наполегливі читачі завжди отримують те, чого прагнуть! Татові Остапа й Даринки – письменникові Андрію Бачинському – нічого не лишалося, як написати про них ще одну книгу. Пригоди Остапа і Даринки продовжуються. Цього разу вони знайшли собі не менш захопливі подорожі – до Криму та Галичини. Нові легенди й перекази, нові чарівні предмети й герої. Нові знання й нові друзі. І люблячий тато, якого надихають дитячі витівки. Для читачів середнього шкільного віку.

Проць Т. П'ять дарів / Тереза Проць ; [худож. О. Сова]. – Київ : Грані-Т, 2008. – 147 с. : іл. – (Золотий лелека).

Книга «П’ять дарів» належить до досить рідкісного в сучасній українській літературі напряму – «релігійного фентезі». У тексті наявні всі елементи фентезі, але чарівництво тут замінене релігійним світобаченням згідно з християнськими канонами. Головні герої цієї історії – діти з надзвичайними здібностями, які навчаються в релігійній школі, що за своєю структурою дуже нагадує усім відомий Гогвортс. Герої потрапляють у складні ситуації, вихід з яких підказує лише серце. Такі, здавалося б, буденні проблеми, як уміння слухати одне одного, підтримати в потрібну хвилину, зрозуміти і прийняти своє покликання,постають тут із новою силою, набувають нових відтінків і гостроти. Для читачів середнього шкільного віку.

Га ґ еруп К. Золота Вежа : повість / Клаус Гагеруп ; з норвез. пер. Г. Кирпа ; худож. О. Московченко. – Київ : Грані-Т, 2011. – 119 с. : іл. – (Книготерапія).

Повість відомого норвезького письменника Клауса Гаґерупа «Золота вежа» — про родинні проблеми й трагічні ситуації, що трапляються з нашими рідними. Маріанна – головна героїня повісті – вчиться не тільки дивитися своїм страхам в обличчя, а також спілкуватися зі своїм братом Генриком, який втратив голос після нещасного випадку. Гаґеруп добре знає психологію дітей, їхні переживання, невпевненість, вагання, сумніви, шляхи до подолання перешкод. Послуговуючись тонким гумором, яскравістю та лаконічністю мови, він висвітлює найскладніші ситуації, дає читачам можливість ідентифікувати себе з літературним персонажем і навіть посміятися з тих чи інших проблем, не тільки вигаданих книжкових складнощів, а й власних. Ця книжка не просто достукається до сердець юних та дорослих читачів, вона «проговорить» із ними найскладніші моменти, які часом випадають у житті, і дасть можливість зрозуміти, що все можна пережити, а особливо – коли поряд близькі люди. Для читачів середнього та старшого шкільного віку.

Богат В. У спекотній Африці / Володимир Богат ; пер. з рос. О. Мовчан ; [худож. С. Сова ; обкл. А. Клочко]. – Київ : Грані-Т, 2008. – 85 с. : іл.

Книга відомого російського педагога Володимира Богата в українському перекладі допоможе маленьким читачам щоразу здійснювати нові відкриття й разом із розумною черепахою, яка всіляко підштовхує маленьке левенятко до розгадки, провести справжній творчий пошук. Книга особливо стане в пригоді під час підготовки до школи, адже малюки вчитимуться чіткіше висловлювати думки та розуміти, що з будь-якого складного становища завжди можна знайти вихід.
Для читачів дошкільного та молодшого шкільного віку.