№ з/п |
Зміст занять |
Термін виконання |
|
Теоретичні заняття: |
|
1 |
Сценічна мова. Дикція. Чіткість вимови звуків. Артикуляція мовного апарату. Вправи для губ, язика, скоромовки. |
січень |
2. |
Постановка правильного дихання. Найбільш поширені вади сценічної мови, їх виправлення. Індивідуальні заняття. |
лютий |
3. |
Сценічний рух. Правильна постава тіла. Хода. |
березень |
4. |
Сценічна свобода. Вправи на сценічну свободу руху. |
квітень-травень |
5. |
Майстерність актора. Акторська увага. Вправи для розвитку акторської уваги. |
вересень |
6. |
Акторська уява. Вправи для розвитку акторської уяви. |
жовтень |
7. |
Сценічна дія. Театральні ігри для комплексного розвитку акторської майстерності. |
листопад |
8. |
Етюди. Етюди з безсловесною дією. Етюди з прочитаного матеріалу. Етюди на визначені завдання осіб. Етюди на визначену тему. Етюди на імпровізацію. |
грудень |
|
Практичні заняття: |
|
1 |
Робота над етюдами, мініатюрами, інсценівками. |
постійно |
2 |
Робота над виставою за твором А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». |
січень-лютий |
3 |
Підготовка та участь у святі з нагоди відкриття Всеукраїнського тижня дитячого читання. |
березень |
4 |
Продовження роботи над виставою «Маленький принц». |
квітень |
5 |
Показ вистави за твором А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». |
травень |
6 |
Постановка підготовленого матеріалу: вистав, мініатюр, інсценівок. |
червень |
7 |
Прослуховування, набір нових учасників групи. |
серпень |
8 |
Участь у святі з нагоди Всеукраїнського дня бібліотек. |
вересень |
9 |
Робота над театралізованими програмами відповідно до обрядово-календарного циклу народних свят: |
|
|
Козацьке дійство |
жовтень |
|
Андріївські вечорниці. |
листопад |
|
Колядки, щедрівки. |
грудень |