background

Каспарова Ю. В. Безпека для зайченят, дівчаток і хлопченят / Юлія Каспарова ; [пер. В. Круглової ; іл. Н. О. Бендус-Петровської]. – Харків : Ранок, 2018. – 63 с. : іл.

Як навчити дитину основам безпеки в будинку та на вулиці? Як допомогти засвоїти правила без нудних моралей? Чи можливо розповісти маленькому крутькові про небезпеку, не налякавши його, а навчивши цій небезпеці запобігати? Усі ці непрості завдання допоможе вирішити книга Юлії Каспарової «Безпека для зайченят, дівчаток і хлопченят». Адже її герої – непосидючі зайченята – так схожі на малюків! Слухаючи історії, виконуючи завдання, діти дізнаються про те, що може бути небезпечним, засвоять правила дорожнього руху, познайомляться з основами безпеки в будинку, на прогулянці, на відпочинку; навчаться грамотно поводитися в різних ситуаціях. Ненав'язливе навчання – надійне страхування здоров'я й життя! Для читачів дошкільного та молодшого шкільного віку.

Плетіння гачком / [уклад. В. Ю. Гаврилова]. – Харків : Ранок, 2013. – 127 с. : іл. – (Кращий подарунок для дівчинки).

Останнім часом усе більшої популярності набувають речі, сплетені своїми руками. А вироби, виконані гачком, – просто хіт сезону! Навчитися плести гачком нескладно, якщо уважно ознайомитися з описом основних прийомів й опанувати їх на практиці.

Будь-яка дівчинка з допомогою цієї книги зможе стати креативною й особливою, прекрасною господинею, хоч у чомусь незалежною від батьків. Для широкого читацького кола.

Стильні подарунки / [уклад. В. Ю. Гаврилова]. – Харків : Ранок, 2013. – 127 с. : іл. – (Кращий подарунок для дівчинки).

Якщо вам хтось говорить, що він не сентиментальний і не любить подарунки, не вірте. Усім приємно одержувати подарунки. Що подарувати? Це просте запитання часто ставить нас у безвихідь. Завжди хочеться порадувати, здивувати, викликати захоплення в своїх рідних і друзів. Звичайно, можна купити листівку, вибрати готовий подарунок у магазині й красиво його загорнути. Але подарунки, зроблені своїми руками, завжди ціняться вище, бо вони зберігають у собі позитивні емоції й передають тепло нашої душі. Для широкого кола читачів.

Учимося бути вродливою / [уклад. В. Ю. Гаврилова]. – Харків : Ранок, 2013. – 127 с. : іл. – (Кращий подарунок для дівчинки).

Коли дівчинці 12-15 років, їй здається, що весь світ, усі шляхи відкриті перед нею, і немає перешкод для зухвалих мрій. Це один із найбільш яскравих періодів життя кожної людини. Звичайно ж, кожна дівчина хоче бути красивою, і не важливо, скільки їй років — 12 або 18! Це, як аксіома, не обговорюється. Кожна людина йде до поставленої мети по-різному, тому що всі ми неповторні. А видання «Учимося бути вродливою» на запитання «Як стати вродливою?» дасть відповіді й рекомендації загального характеру корисні всім. Однак слід пам'ятати, що здорова людина завжди красива, а по-справжньому красива людина завжди здорова або хоча б має звичку піклуватися про своє здоров'я. Для широкого читацького загалу.

Про безпеку / [уклад. Ю. В. Каспарова ; худож. Н. Бендус-Петровська ; дизайн обкл. Л. Валькова]. – Харків : Ранок, 2018. – [19 с.] : іл. – (10 історій великим шрифтом).

Про доброту / [уклад. Ю. В. Каспарова ; худож. В. Ю. Скаканді, Е. І. Полянська ; дизайн обкл. Л. Валькова]. – Харків : Ранок, 2018. – [19 с.] : іл. – (10 історій великим шрифтом).

Про дружбу / [уклад. Ю. В. Каспарова ; худож. В. Ю. Скаканді ; дизайн обкл. Л. Валькова]. – Харків : Ранок, 2018. – [19 с.] : іл. – (10 історій великим шрифтом).

Про тварин / [уклад. Ю. В. Каспарова ; худож. В. Ю. Скаканді, Е. І. Полянська ; дизайн обкл. Л. Валькова]. – Харків : Ранок, 2018. – [19 с.] : іл. – (10 історій великим шрифтом).

10 цікавих історій – це не просто тексти для тренування читацьких навичок. Вони в доступній формі розкажуть дитині, як важливо бути добрим і вміти дружити, навчать правилам безпеки вдома й на вулиці. Як перейти від читання по складах до "дорослих" книжок? Запропонувати дитині цікаві історії, надруковані великими літерами! На маленьких читачів чекають короткі, захопливі історії, надруковані великими літерами, з яскравими ілюстраціями.

Для читачів дошкільного віку.