Мельниченко Н. Зрозуміти (і здолати) булінг / Настя Мельниченко ; дизайнер обкл. Л. Касьяненко. – Харків : Vivat, 2024. – 302 с. – (Актуальна тема). – Пристат. прим.
Ми звикли розглядати булінг як проблему протистояння двох сторін: "агресивного" булера і "затюканої" жертви. Але булінг – це ціла екосистема, на яку впливають не лише відносини дітей, а й відносини дітей і батьків, батьків і вчителів, шкільні правила й норми, атмосфера школи, традиції, сучасні історичні події тощо. Тому, щоб зрозуміти природу булінгу, треба збагнути, як функціонує група та що є внутрішнім рушієм для учасників цькування. Авторка детально розписує причини й види булінгу, роль кожного учасника групи, а також ролі дорослих, які є модераторами соціальної взаємодії між дітьми. Як учителям працювати з учнями, що мають поведінково-емоційні розлади? Як батькам говорити з дітьми, які є булерами або зазнають булінгу? Чому та яким чином батьки та школа мають співпрацювати, щоб мінімізувати негативний вплив булінгу на життя і здоров'я дітей? Якою має стати школа, аби бути вільною від булінгу? Відповіді та покрокові інструкції – на сторінках книжки, яка назавжди змінить ваше ставлення до цієї проблеми.
Для широкого загалу читачів.