Радимо прочитати
Вихівська Г. Лісова красуня
Вихівська Г. Лісова красуня / Галина Вихівська // Колосок. – 2019. – № 12. – С. 22-29.
Новорічна ялинка – звичайний символ свята, але часто так називають не лише її. То що ж прикрашають українці? Відразу відкиньмо всілякі екзоти, як-от кімнатний фікус чи пальму (буває й таке), і розгляньмо, які «лісові красуні» щозими створюють святкову атмосферу в наших домівках. Чи варто зрубувати дерева заради нетривалих свят? Як купити «правильну» ялинку? Звідки до нас прийшла традиція прикрашати різдвяне дерево? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете, прочитавши статтю.
Monopoly
Monopoly // Моє хобі. – 2019. – № 11-12. – С. 32.
«Монополія» – найвідоміша економічна й стратегічна гра, що близько ста років збирає за одним столом своїх прихильників. Мета її – раціонально використовуючи стартовий капітал, домогтися банкрутства інших гравців. Нині популярність гри настільки велика, що навіть проводяться комерційні змагання, у тому числі й світові чемпіонати із чималими призовими фондами. Запропонована стаття – для тих, кому цікаво більше дізнатися про її правовласників та розповсюдження.
Храм Спокути Святого Сімейства
Храм Спокути Святого Сімейства // Моє хобі. – 2019. – № 11-12. – С. 20-21.
Розкішний храм спокути Святого Сімейства, відомий як Саґрада Фамілія, – один із символів Барселони. Його будівництво почалось у 1882 році й триває донині. Зводять його за рахунок приватних пожертв городян. Три мільйони туристів, які щороку відвідують знаменитий собор, допомагають підтримувати проєкт, що коштує приблизно 25 млн євро на рік. Архітектор Антоніо Гауді присвятив створенню храму 42 роки свого життя. Хочете дізнатися, хто був ідейним натхненником цього будівництва, скільки має бути веж у Саґрада Фамілія та коли планують завершити будівництво храму? Тоді ця стаття саме для вас.
Экологиня
Экологиня : как принести пользу планете // Юная леди. – 2019. – № 11. – С. 24-27
Еко-френдлі. Насправді це не визначення стилю, а маркетинговий термін, що описує ставлення людини або компанії в її діяльності (продукція та сервіс) до природи, до ресурсів Землі. Це ставлення – дружнє, розумне, нешкідливе. Ви ж знаєте, як важливо зараз бути еко-френдлі? І не тільки тому, що це модно. За останні десятиліття ми добряче нашкодили екосистемі нашої планети. Цей стиль став результатом посилення тренду на нешкідливе виробництво й споживання, тренду, який обирає, перш за все, молодь. Звичайно, «зелене життя» передбачає певні обмеження, однак обмежень усе менше, а шансів підтримати еко-тренд – усе більше не тільки в молодих, а й у літніх людей, обтяжених безглуздими споживацькими звичками. Стаття підкаже вам, із чого можна почати в цій благородній, важливій справі. Адже найглобальніші й найважливіші зміни починаються зі звичок однієї маленької людини.
Как с картинки
Как с картинки : Львов : открывай Украину с «ЮЛ» // Юная леди. – 2019. – № 11. – С. 30-31.
Наша подорож Україною продовжується. Цього разу улюблений журнал для дівчат пропонує вам відвідати славнозвісне місто Львів. Це єдине українське місто, яке входить до сотні найпопулярніших туристичних напрямків світу. Тут розташована найбільша кількість пам’яток архітектури в Україні, а також відбувається чимало цікавих заходів та фестивалів. Коли опиняєтесь у Львові, з’являється відчуття, що ви перенеслися в минуле й гуляєте середньовічними вуличками, адже місто буквально просякнуте духом старовини. Львів уже давно став справжньою туристичною Меккою. Як гриби після дощу, тут відкриваються нові заклади харчування, а екскурсоводи змагаються у вмінні оригінально показати місто. «Юна леді» підкаже, куди варто піти насамперед, щоб отримати насолоду й для душі, й для тіла.