background

   Прем’єру захопливого краєзнавчого ерудит-шоу «Черкащина: яка вона насправді», присвяченого 65-річчю Черкаської області, презентували користувачам у відділі обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1 – 4 класів. Першими інтелектуальний виклик прийняли учні 4-А класу Першої міської гімназії і, варто сказати, витримали його з гідністю.

    Гравці мали об’єднатися в кілька команд і по черзі обирати собі питання різної «вартості» – від 5 до 25 балів. З кожними п’ятьма балами складність питання зростала, примушуючи дітлахів щораз більше напружувати увагу, пам’ять та кмітливість. Відповіді слід було давати в шести категоріях: «Черкаси давні і сучасні» (про колишні назви вулиць обласного центру, їхні найпримітніші будівлі й славу), «Мій край, моя історія» (цікаві факти минувшини й легенди, пов’язані з різними районами та містечками Черкащини), «Знай наших» (видатні письменники, музиканти, художники, спортсмени-земляки), «Рук людських творіння» (прикметні споруди, що відомі за межами нашого краю), «Дива природи», «Секретна комірка» (різне цікаве, тому й секретне, щоб розкривати його зміст тільки особисто гравцям).

    Питання не просто зачитувалися учасникам, а підкріплювалися уривками з мультфільмів, репортажів, документальних стрічок, відеокліпів, записами пісень, яскравим зображальним матеріалом. Тож у гравців не просто розпалювався азарт, а й не згасала цікавість до змісту гри. Утім, школярі виявилися неабиякими знавцями історії й сучасності рідної землі. Вони розгадували завдання, присвячені не лише Черкасам, а й Умані, Смілі, пам’яткам і заповідним місцинам Маньківського, Канівського, Чигиринського, Кам’янського, Чорнобаївського, Звенигородського, Шполянського районів. Уявно мандрували селами та містами, пов’язаними з життям і творчістю Тараса Григоровича Шевченка, місцями сили гетьманів і козаків, географічним центром України, музеями, каньйонами, маєтками. Сподіваємося, новий захід сподобається ще багатьом читачам і вони із задоволенням випробують у ньому свої знання.

002.JPG 003.JPG 004.JPG 005.JPG