background

Світ Прекрасного можна пізнавати різними шляхами, чи не найближчу доріжку для розуміння істинної сутності краси людині дає мистецтво й природа. Заглибитися у світ музики й живопису та в черговий раз зачудуватися шедеврами природи й людських рук нещодавно змогли маленькі читачі, ставши учасниками пізнавально-розважальних заходів, підготовлених для них працівниками бібліотеки.

     Пройти маршрутом, вигаданим для них підступним хуліганом-домовиком Бібліошею й водночас перевірити власні знання й уміння в царині мистецтва мали можливість учні 4-Б класу Першої міської гімназії. За допомогою працівників відділу масової роботи та естетичного виховання дітлахи зазирнули в картинну галерею й музичний салон бібліотеки, виконали інтелектуальні й творчі завдання квесту, взявши участь у грі «Назви казку за картиною», вікторині «У світі музики» та спробувавши намалювати портрет Бібліоші (ціла словесна баталія розгорілася в одній з команд, де ніяк не могли вирішити, чи наділяти мальованого домовичка бородою). На якомусь етапі змагання учасники навіть заграли кілька п’єс на бібліотечному фортепіано. Підсумком квесту стало викладення дітлахами з  виграних у завданнях різнокольорових літер крилатої фрази «Книга – джерело знань» – у такий спосіб вигаданий пустун Бібліоша вкотре нагадав малечі, де саме слід шукати відповіді на всі питання і з мистецтва, і з будь-якої іншої сфери життя.

 

2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG 6.JPG 7.JPG 8.JPG 9.JPG

          Переконатися в цінності книги змогли й учні 4-А класу СПШ І – ІІІ ступені № 28, для яких працівники відділу обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1-4 класів провели тематичну екскурсію залами відділу. Знайомство зі скарбами абонементу і читального залу читачі завершили переглядом відеомандрівки «7 чудес України», ще раз подивувавшись різноманітності й багатству форм, які можуть витворити людина й природа (особливо коли працюють у команді).

 

10.JPG 11.JPG 12.JPG 13.JPG

      4 березня на учнів 3-А класу СПШ І – ІІІ ступенів № 3 чекала година цікавих повідомлень «Пам’ятники тваринам», яку для них провели працівники відділу обслуговування дітей дошкільного віку та учнів 1-4 класів. Дітлахи дізналися про те, яким тваринам і де у світі люди встановили монументи. Серед звірів, відлитих у бронзі, мармурі й гіпсі, – собаки, коти, свині, коні, верблюди, корови, олені, журавлі й навіть зайці. У такий екстравагантний спосіб свою вдячність тваринам висловлювали з різних причин: як вірним друзям, бойовим товаришам, транспортним засобам, священним символам, годувальникам і т. п. Так, зайцям пам’ятник поставили жителі Німеччини, нагадуючи про те, що, за легендою, саме завдяки цим вуханям на річці Майн колись виникло нове місто. А оленям таким чином подякували греки з Родосу за те, що ці величні тварини одного разу врятували острів, витоптавши на ньому отруйних плазунів.  

 

14.jpg 15.jpg 16.jpg 17.jpg