background

№ п/п

Зміст занять

Термін виконання

1

Обговорення поточних літературних подій в області, країні

Протягом року

2

Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення

Протягом року

3

Створення зимової казки

Січень

4

9 опорних точок для захопливого сюжету

-/-

5

Аналіз опорних сюжетних точок та ідеї казки “Снігова королева”

Лютий

6

Онлайнзустріч з Оксамиткою Блажевською “Як потрапити в “Дитячу коронацію слова”

-/-

7

До 210 річниці Т. Шевченка: образи та смисли його поезії для дітей

Березень

8

Як створити глибокого та цікавого героя для свого твору

-/-

9

Аналіз героїв улюблених книг (на вибір учасників гуртка)

Квітень

10

Літературні вправи для пошуку креативних рішень

-/-

11

Пиши і скорочуй: “зайві” слова в художньому тексті

Травень

12

Підготовка до конкурсу «Творчі канікули»

-/-

13

Літературний пленер “У пошуках художнього образу”

Вересень

14

Онлайнзустріч із Наталією Лапіною “Секрети створення захопливої історії”

-/-

15

Сторітелінг: як працюють його закони в різних літературних жанрах та видах мистецтва?

Жовтень

16

До 175 річниці Олени Пчілки: як письменник може впливати на мову

-/-

17

Дискусія: Як створити конфлікти для своїх оповідань і  втілити їх у художніх образах?

Листопад

18

Короткі прозові форми: їхні переваги і відмінності

-/-

19

Аналіз основних сюжетних точок та ідеї “Різдвяної пісні в прозі” Ч. Діккенса

Грудень

20

Новорічно-різдвяний вогник

-/-