background

      Саме на таке питання намагалися відповісти учні 3-В, 2-А та 3-Є класів СПШ І – ІІІ ступенів № 17 під час творчого уроку «Якого кольору сніг», проведеного для них відділом масової роботи та естетичного виховання. Ознайомлюючись із законами живопису й найкращими взірцями цього мистецтва, діти намагалися побачити зиму очима митця й відтворити свої враження на папері.

     Перед тим, як взятися за пензля, читачі дізналися чимало цікавого. Зокрема, бібліотекар розповіла їм, наскільки важливою для окремої людини й суспільства є творчість, як за допомогою полотна й фарб можна передати запах і смак свіжоспеченої паляниці та які художні образи використовують митці для втілення ідей самотності, волі до боротьби, замилування красою. В якості взірців наводилися роботи І. Левітана, Б. Кустодієва, К. Білокур, О. Саврасова. Побачити теоретичні мистецькі закони в дії діти змогли на прикладі репродукції картини І. Шишкіна «На півночі дикій» та П. Солощенка «Зимовий вечір над Дніпром» (оригінал презентований бібліотеці). Не оминула бібліотекар у своїй розповіді й основні поняття живопису – контраст, перспектива, різні техніки малювання.

     Надихнувшись інформацією про світ художніх образів, діти одразу спробували себе в ролі художників. За допомогою акварельних фарб та гуаші вони намалювали зимові пейзажі. Чого тільки не було в цих роботах! Ялинки, сніговики, припорошені снігом будиночки, люди із санчатами, хурделиця тощо. Єдиного кольору для снігу також не визначили – кожен бачив його відтінки по-своєму. Тож сніг був білим, блакитним, рожевим, жовтим, навіть чорним, як у негативі… Наприкінці, маленькі художники домовилися з учителькою визначити на майбутньому уроці творця найкрасивішого пейзажу й зробити колективне фото зі своїми малюнками.

 

002.JPG 003.JPG 004.JPG 005.JPG 006.JPG 007.JPG 008.JPG 009.JPG 010.JPG 011.JPG 012.JPG 013.JPG