План занять літературно-творчого гуртка „Пегасик” на 2018 рік
№ п/п |
Зміст занять |
Термін виконання |
1 |
Обговорення поточних літературних подій в області, країні. |
Протягом року |
2 |
Читання гуртківцями власних творів, їх обговорення. |
Протягом року |
3 |
Роди літератури: особливості поезії, прози і драматургії |
Січень |
4 |
Оповідання та вірші Івана Малковича про зиму і зимові свята |
Лютий |
5 |
Найпоширеніші форми поетичних творів (катрен, терцина, сонет; балада, байка, епіграма) |
Лютий |
6 |
Казки та легенди Зірки Мензатюк |
Березень |
7 |
Найпоширеніші форми поетичних творів (верлібр, хайку, вірш у прозі, білий вірш) |
Березень
|
8 |
Вірші для дітей смілянського письменника Ігоря Коваленка (із альманаху „Холодний Яр”) |
Квітень |
9 |
Жанрове розмаїття прози (легенди, казка, оповідання, новела, повість, роман, епопея) |
Квітень
|
10 |
Образний світ поезії та прози черкаської письменниці Оксани Галаєвої для дітей. Зустріч із письменницею |
Травень
|
11 |
Основні драматичні жанри (драма, комедія, трагедія, драматична поема, фарс, водевіль, трагікомедія) та їхні стилістичні відмінності |
Травень
|
12 |
Підлітковий світ у повістях Оксани Лущевської |
Вересень |
13 |
Художній замисел і вимисел, або З чого починається літературна творчість |
Вересень
|
14 |
Іронічна поезія Саші Чорного |
Жовтень |
15 |
Художні засоби виразності (епітет, порівняння, метафора, метономія, алегорія, символ, оксиморон, паралелізм), їхня роль у художньому тексті та практика їх використання |
Жовтень
|
16 |
Казковий світ „Часодіїв” Наталі Щерби |
Листопад |
17 |
Художні засоби виразності (гіпербола, літота, іронія, антитеза), їхня роль у художньому тексті та практика їх використання |
Листопад |
18 |
Словесна гра у віршах Вадіма Лєвіна |
Грудень |
19 |
Новорічно-різдвяний вогник |
Грудень |